X

6. Paaudze: JTG HP

6. paaudzes autogāzes iekārta tiešās iesmidzināšanas dzinējiem

ICOM JTG HP - LPG tiešās iesmidzes dzinējiem.

Tiešās iesmidzināšanas gāzes iekārta.
Pārbūvējot tiešās iesmidzes dzinēju uz auto gāzi,  izmantojot ICOM JTG HP tiek izmantota oriģinālā augsta spiediena degvielas maģistrāle un sprauslas ļauj izmantot alternatīvu - gāzes degvielu, un tāpēc, tiešās iesmidzināšanas dzinējus ir iespējams izmantot, lai uzstādītu auto gāzes iekārtu.

Sistēmas sirds - nodrošināt augstspiediena sūknim nepieciešamo auto gāzes daudzumu, lai automašīnas oriģinālā sistēma strādātu nevainojami arī ar degvielu - auto gāze.

6. paaudzes gāzes iekārtas shematiskais attēls:



1. Automašīnas oriģinālās augstspiediena sprauslas ar degvielas maģistrāli;
2. Degvielas augstspiediena sūknis pārbūvēts, lai darbotos ar divām degvielām;
3. LPG atplūdes vārsts;
4. Degvielas sadalītājsūknis;
5. Benzīna papildsūknis;
6. LPG tvertne ar integrētu LPG sūkni;
7. LPG vadības bloks;
8. Pārslēdzēja vadības panelis un degvielas līmeņa displejs;
9. Skaņas signāla devējs;
10. Autogāzes filtrs;
11. Uzpildes uzgalis;

Galvenie 6. paaudzes plusi:

  • Automašīnu iedarbina uzreiz ar degvielu - LPG (neatkarīgi no āra temperatūras), netiek izmantots benzīns, kā tas notiek citām gāzes iekārtām lai uzsildītu reduktoru un gāzi pārvērstu no šķidra stāvokļa gāzveida vielā. Papildus ekonomija;
  • Dzinēja degkamerā tiek iesmidzināta šķidra viela, kas ieplūdes taktī atdzesē degkameru (tāpat, kā režīmā ar benzīnu) un nepastāv risks vārstu izdegšanai - nav nepieciešams papildus uzstādīt vārstu saudzēšanas sistēmas - eļļošanas sistēmas;
  • Sistēma nav komplicēta - viss ģeniālais ir vienkāršs.
  • Nav jaudas zuduma - skatīt zemāk jaudas mērījumu grafiku;

 

Degvielas izmaksu kalkulators
Benzīna patēriņš
12.5 l / 100 km
Nobraukums
30000 km
Degvielas cena Benzīns
1.35
Gāze
0.54
Izmaksas
Ietaupīts