ICOM JTG HP - LPG tiešās iesmidzes dzinējiem.
Tiešās iesmidzināšanas gāzes iekārta.
Pārbūvējot tiešās iesmidzes dzinēju uz auto gāzi, izmantojot ICOM JTG HP tiek izmantota oriģinālā augsta spiediena degvielas maģistrāle un sprauslas ļauj izmantot alternatīvu - gāzes degvielu, un tāpēc, tiešās iesmidzināšanas dzinējus ir iespējams izmantot, lai uzstādītu auto gāzes iekārtu.
Sistēmas sirds - nodrošināt augstspiediena sūknim nepieciešamo auto gāzes daudzumu, lai automašīnas oriģinālā sistēma strādātu nevainojami arī ar degvielu - auto gāze.
6. paaudzes gāzes iekārtas shematiskais attēls:
1. Automašīnas oriģinālās augstspiediena sprauslas ar degvielas maģistrāli;
2. Degvielas augstspiediena sūknis pārbūvēts, lai darbotos ar divām degvielām;
3. LPG atplūdes vārsts;
4. Degvielas sadalītājsūknis;
5. Benzīna papildsūknis;
6. LPG tvertne ar integrētu LPG sūkni;
7. LPG vadības bloks;
8. Pārslēdzēja vadības panelis un degvielas līmeņa displejs;
9. Skaņas signāla devējs;
10. Autogāzes filtrs;
11. Uzpildes uzgalis;
Galvenie 6. paaudzes plusi:
Benzīna patēriņš | 12.5 l / 100 km | |
---|---|---|
Nobraukums | 30000 km | |
Degvielas cena | Benzīns 1.35 | Gāze 0.54 |
Izmaksas | € | € |
Ietaupīts | € |